Med najbolj znanimi in priljubljenimi promocijskimi izdelki so zagotovo promocijska pisala, ki postajajo ključni element promocijskih kampanj. Zaradi njihove praktičnosti, dostopne cene ter enostavnega shranjevanja in distribucije so med najučinkovitejšimi promocijskimi darili. Organizatorji dogodkov, delavnic, sejmov in drugih prireditev jih vedno radi ponudijo udeležencem, saj so nepogrešljiv spremljevalec vsakdanjega življenja.
Posebna pozornost je na voljo tudi za zahtevne uporabnike. Promocijska pisala niso le cenovno ugodna, ampak so tudi izjemno učinkovita. Za tiste, ki iščejo nekaj več od običajnih promocijskih daril, so na voljo premium izvedbe priznanih blagovnih znamk, kot sta Pininfarina in Stricker. Ta pisala že prihajajo v lični darilni embalaži in s tem dodajo prestižnost in unikatnost darilu, ki bo nedvomno pustilo izjemen vtis na poslovne partnerje.
Trajnostna izbira za ekološko naravnane podjetnike
Pri izbiri promocijskih pisal je pomembna tudi izbira materiala. Če vaše podjetje temelji na naravnih materialih ali ekoloških sestavinah, razmislite o EKO promocijskih pisalih. Izdelana so iz trajnostnih materialov z ekološko zavednostjo in odražajo zavezanost k varovanju okolju. Za tiste, ki želijo deliti zavest o ekološki ozaveščenosti s strankami, predlagamo ogled celotnega asortimana EKO poslovnih daril in promocijskega pisarniškega materiala.
Ujemanje grafične podobe – ključ do učinkovite promocije
Pri izbiri promocijskega materiala je ključno, da se uskladi z vašo celostno grafično podobo. To velja tudi za promocijska pisala. Pri izbiri osnovnega materiala in barve upoštevajte zgodbo vaše dejavnosti, saj bo le tako promocijski material učinkovito predstavljal vaše podjetje. Brandiranje promocijskih pisal pa je odvisno od materiala – za plastična priporočamo dotisk, za kovinska pa lasersko gravuro.
Pisala na dogodkih
Promocijsko pisalo postane idealno poslovno darilo ob predstavitvah podjetja na prireditvah kot so na primer sejmi. Če pa se ukvarjate z organizacijo dogodkov, kot so predavanja ali delavnice, so promocijska pisala nepogrešljiv pripomoček. Razmislite tudi o drugih promocijskih pisarniških izdelkih, ki bodo dopolnjevali izkušnjo udeležencev na vaših dogodkih.
Celostna podoba – svetovanje in oblikovanje
Če vaše podjetje še nima izdelane celostne grafične podobe ali potrebujete strokovno svetovanje, vam lahko pri tem pomaga podjetje Agaric. Njihova izkušena ekipa vam nudi pomoč pri izbiri barv, materialov in besedila za promocijska pisala ter drug promocijski material. Če želite, vam pomagajo tudi pri oblikovanju logotipa in usklajevanju barvne sheme vašega podjetja, dejavnosti ali blagovne znamke.